Friday, September 30, 2011

طب ايييييييه ؟؟

دلوقتي انا في مرحلة اللي هي بين الأمل في أن الثورة ممكن تنجح و اليأس في أن العسكر هيكلوها و هيكلونا معاها.
دلوقتي أنا اعتقد أن مفيش حل غير أن المجلس السمكري دا يمشي ....علي رأي عمرو دياب لا يوجد حل آخر.
من الاخر هو اللي معطل كل حاجة .
بس يمشي ازاي و هو عارف تنه لو مشي هيتجرجر في المحاكم و يتقلب في دفاتره القديمة.
من الاخر الاخ المشين كان بقاله مع حسحس 12 سنة وزير الحرب بتاعه يعني دراعه اليمين يعني اي حتة سلاح تدخل او تخرج لازم المشين يكزن عارف بيها .
و هم الحاج عنان كان في امريكا و دي مش بيروحها غير الحبايب و الحبايب بس اي حد تاني يروح كخ.
عاوزينها بعد كل ده الثورة تنجح ..... يأخي احاااا.
علشان كده انا نازل بكرة التحرير و هاروح اتظاهر عند وزارة الدفاع علشان أنا لسة عندي حبة أمل أننا ممكن نبقي حاجة كبييييرة أوي .
بس مش هنبقي غير لما نبني علي نضيف و نشيل الرمم و الزبالة الاول .

No comments:

Post a Comment