Tuesday, June 7, 2011

مش عارف هتكلم عن ايه فهسيبه من غير عنوان

مش عارف اكتب عن ايه علشان كده قررت اكتب لمجرد الكتابة وعلي حسب الموضوع مايخودني او يمكن مش عارف افكر في حاجة علشان الامتحانات و في الفترة دي الواحد تحس ان مخه بيعمل shut down و مش بيرضي يشتغل و أن كل ال data و المذاكرة اللي بتذاكرها مش فاكر منها حرف وانك لو دخلت الامتحان مش هتعرف كلمتين علي بعض.
عادي مش انت لوحدك لو دا بيحصلك ..... انا يوم الامتحان و انا مثلا براجع ورق او كتاب بحس ان بقرأ الحاجات دي لاول مرة طبعا في ناس تقابلهم قبل الامتحان تقلاقيهم ماسكين الورق و تحس انهم مش عارفين ولا كلمة وتيجي بعد الامتحان تلاقيهم بيعيطوا تيجي بقي في النتيجة تلاقيهم هم الناجحين و انا يا عديت من المادة يا ماعديتش D: و تلاقي كل اصحابي مستغربين ازاي انا شلت مواد بما اني الواد اللي بيدخل المحاضرات والكلام دا .
بس يمكن انا بشيل علشان انا بكره الكلية بتاعي مش بطيق المواد بتاعتها او بعض الدكاترة اللي ببقي نفسي يختفوا من الجامعة و يغيروهم تلاقي الواحد فيهم بيقول انا بقالي 40 سنة بدرس انتم اسوأ دفعة عدت عليا ...... طب ماقدام بقالك 40 سنة كفاية عليك كده و ارحمنا بقي اما دكتور ثقيل صح .
انا من النوع اللي بينجح لما يحب الدكتور بتاعه واحد زي دا احبه ازاي دا واحد معقد و يعقد .
"يكفيكم شر الدكاترة اللي شبه" 

No comments:

Post a Comment