Friday, August 31, 2012

شهر و اسبوعين و بعديها اقرر احلق دقني ولا اسيبها... ...
.
.
.
.
.
.
احب اقولكوا اني فشلت في اني انفذ القرار دا :D 
.
.
.
الصراحة أنا مش عارف أنا بقول مين بس قشطة :))

Thursday, August 23, 2012

الجانب الخفي

في دايما جانب خفي في شخصية الواحد دايما هتلاقي في جانب حد ميعرفوش و حد يعرفه ...ممكن تسموها اقنعة بس اقنعة بتدي احساس بان الشخص متعدد الجوانب "الاقنعة" شرير او مش كويس...مع إن كل انسان فيه جانب طيب و جانب شرير...الانسان بطبيعته متناقض عشان كده هتلاقي التناقضات دي بتظهر في تعاملاته مع الناس المختلفة.
يعني لو مجموعتين مختلفتين من الناس عارفين نفس الشخص في نفس الوقت بس اختلف المكان او الظرف و اتكلموا عن الشخص دا اتأكد انك هتحس بانهم بيتكلموا عن شخصين مختلفين
.

Wednesday, August 22, 2012

اعترافات فجرية

انا عمري ما دخلت علاقة من اللي بسمع عنهم من صحابي...العلاقات بتاعت التليفونات الطويلة و الخروجات مع بعض و الحاجات دي و عمري برضه ما دخلت في علاقة جنسية "فيرجن"يعني :D
بس مانكرش اني اعجبت ببنات كتير...بس اني اكون في علاقة من بتوع التليفونات او الجنس مش متخيل نفسي فيهم اصلاً الاولي عشان انا بكره التليفونات و التانية عشان انا مش جرئ عشان اعمل خطوة زي دي...ممكن مستقبلاً لو عشت مدة اطول نوعا ما اكون في علاقة لكن دلوقتي معتقدش خصوصاً مع حالة الفشل و الاحباط اللي مسيطرين الفترة دي.

Saturday, August 18, 2012

LSD

what if we assumed that all religions in this world just a hallucinations of a man dropping mushrooms or acid ??? 
it's something like the guys who can see the future in Heroes .... they need to get stoned to enter some knida of mental statue .
i guess it's the same way with religions . 
we just followers of men who got high :D